Postat de: Camelia | 05/07/2010

Evenimente Culinare Timisoara

Nu stiu daca ati fost sau ati auzit de evenimentele culinare pe care le-am organizat din februarie 2010 in Timisoara, motiv pentru care va prezint un colaj de poze. Sper sa puteti vedea atmosfera pozitiva, vesela si foarte creativa din cadrul intalnirilor. Eu m-am simtit excelent si intentionez sa continui sirul acestor evenimente impreuna cu Ama.

Pana in acest moment, atelierele culinare s-au tinut in Timisoara si au abordat teme ca:

– Atelier de Paine,

– Atelier de Martisoare Dulci,

– Atelierul lui Iepurila,

– Degustare de Branzeturi,

Atelier FructMania – sculpturi in fructe & smoothies.

In urma unor invitatii pe care le-am primit…cat de curand le vom organiza si in alte orase (abia astept!).

Tinand cont de prieteniile legate la aceste evenimente si coeziunea imediata a grupului, cred cu tarie ca acest format poate fi folosit cu succes si in cadrul team-building’urilor! Daca doriti o experienta culinara de acest gen, ma puteti  contacta.


Responses

  1. Aaah…La urmatorul vreu sa vin si eu. O sa stau geana pe http://mentasiusturoi.ro/

    • 🙂 te astept! te-am introdus in baza de date ca sa primesti news

  2. Danke:D


Lasă un răspuns

Categorii

