Postat de: Camelia | 10/07/2010

Farmecul barului de fructe

Zilele astea am ajutat o prietena sa decoreze cateva nunti.  Am stat si m-am gandit…se lucreaza atat de mult la huse de scaun, fonte peste fonte, fete de masa in straturi, fuste si volane…se cheltuie o caruta de bani, iar miresele se crizeaza pentru niste lucruri..pe care invitatii nici macar nu le vor tine minte.  Saten, brocard, tafta, flori, lumanari, marturii..o abundenta pompoasa de de toate.. sunt in tendintele amenajarilor romanesti (si vor mai fi mult timp!).

Am vazut cu ochii mei (in alte tari) decoratiuni in care scaunele nici macar nu erau imbracate…insa extravaganta si spectacolul era creat din aranjamentele florale. Florile erau punctul central (si surprinzator) al spatiului, ele spuneau povestea celor sarbatoriti si tot ele creeau atmosfera.   Restul (scaune, servetele, tacamuri etc) erau detalii „transparente” al caror unic scop era de a face evenimentul „functional” .

(va arat o poza de aranjament realizat de event designerul meu preferat pt o seara caritabila Wildlife Conservation Society)

Revenind la realitatea noastra, m-am intrebat: ce mi-ar place sa am obligatoriu la un eveniment din viata mea (ca ceea ce nu mi-ar placea – stiu)?

R: BAR DE FRUCTE ! (cu un maestru ciocolatier langa🙂 )

Sunt absolut fascinata de baruri de fructe: sculpturi/gravuri in fructe si fondue (cocktailuri din cubulete de fructe cu ciocolata +/-alcool). Pe langa faptul ca arata spectaculos, iar un bar bine facut e de’a dreptul arta.. este si foarte apreciat de invitati.

Va prezint si un colaj de poze cu fructe sculptate:

Dincolo de farmecul barului de fructe in cadrul unui eveniment, cred ca aranjamente simple si decoratiuni din fructe sunt nemaipomenite si in cadrul meselor in familie.

Ornamentele haioase sunt extrem de atractive pentru copii, fiind astfel o modalitatea de a-i face pe acestia sa manance fructe si sa le indrageasca. (! sunt prea multi copii ce prefera Cola in locul unui fresh sanatos sau chips’uri si bomboane in locul unui bol de fructe). Pe langa argumentele ce tin de aportul de vitamine, realizarea unor decoratiuni haioase din fructe poate fi o activitatea parinte-copil ce contribuie la dezvoltarea comunicarii, atentiei si creativitatii copilului.  Avantajele exista si pentru parinti: este o activitate relaxanta, creaza un context pozitiv pentru un timp de calitate petrecut cu copilul, activeaza spiritul ludic al adultului (care tinde sa uite cum sa se joace)

Retete culinare pe baza de fructe gasiti pe blogul delicios al lui Ama


Responses

  1. Bun, frumos si sănătos !


Lasă un răspuns

Categorii

