Postat de: Camelia | 14/07/2010

Cuţite pt sculpturi (fructe/legume)

Nu mă pot abţine să nu spun: sunt foarte entuziasmată de Atelierul FRUCTMANIA şi de ideea de sculptură în fructe. Îmi place atât de mult, încât vreau să exersez şi acasă ceea ce voi învăţa sâmbătă! Pentru asta, am de gând să-mi achiziţionez un set de bază de cuţite special concepute pentru sculpturi în fructe/legume

1. pilă de ascuţit; 2. cupă pt biluţe; 3. cuţit de precizie (pt. decupat,tăiat); 4-8. cuţite pt tăiat în forme (setul costa 285lei + TVA)

Am văzut şi seturi mai complexe (27piese de cuţite cu lama ondulată în o mulţime de forme), însă pt început 8 îmi sunt de’ajuns . Până să ajung la nivelul acesta de măiestrie:

….voi exersa cu:

Reţete, idei si sfaturi culinare găsiţi la Ama în bucătărie🙂


Responses

  1. Sa stii ca daca ma prinde si pe mine virusul sambata, la Atelier, poate iti urmez exemplul si cumpar si eu un set😀

  2. Ceva interesant am gasit pe bufete-de-fructe.ro, intradevar arta ce fac oameni aceeia.

    • 🙂 Constantenii au la dispozitie un serviciu frumos si spectaculos!

  3. de unde pot sa cumpar si eu un set de cutite?si cat costa

    • Andreea, un set de cutite profesionale , la egastro.ro costa undeva la 300 lei.


Lasă un răspuns

Categorii

