Postat de: Camelia | 18/07/2010

Un pahar de bucurie (fructata)

Ati facut vreodata un cadou, iar destinatarul  s-a bucurat asa de mult de el…incat v-ati bucurat si voi de bucuria lui? Imi vine in minte o campanie MTV: „Love comes back to you” si pot spune cu mana pe inima ca asa e!

Sambata aceasta, impreuna cu Ama si dl. Kiss (sculptorul in fructe), am facut un „cadou” fructat unui grup de 30 de oameni(si „omuleti”): Atelier FRUCTMANIA. Ne-am dorit sa creem un context in care, sub pretext culinar, sa ne intalnim, sa socializam, sa ne relaxam si sa ne distram prin joc si creativitate. Participantii au fost atat de generosi in zambete, pahare si fructe decorate cu suflet, incat nu va pot explica in cuvinte starea de bine si implinire pe care o am.

M-am bucurat nespus sa o revad pe Ada [colega mea de scoala generala..si, vorba ei : „sa facem impreuna o poza, ca ultima e din cls. a 5-a”], pe Emilia [CDC-ista mea draga, venita tocmai de la Oradea], multe fetze cunoscute cu ocazia altor intalniri culinare precum si oameni noi.

O surpriza extrem de placuta a fost invitatul nostru special dl. Kiss Pavel – sculptorul. Din prima discutie avuta cu el, l-am intuit ca fiind un om deschis si serios. Demonstratia facuta in cadrul Atelierul si modul in care s-a prezentat, mi-a depasit asteptarile. Il pot descrie ca pe un adevarat profesionist:  punctual, a indurat caldura in costumatia specifica de bucatar, a fost extrem de rabdator si cald cu fiecare invitat, are un simt al umorului autentic si o creativitate debordanta. Pot spune ca este bucatar prin vocatie (si nu din intamplare sau de nevoie). Il recomand cu incredere: dl. Kiss Pavel e-mail: kisspavel@yahoo.com; tel: 0745.668.001

Sambata aceasta eu v-am oferit un pahar de smoothie si am primit 30 de pahare de bucurie. Va felicit ca ati fost simpli, creativi si autentici si va multumesc ca m-ati inFRUCTAT cu energie pozitiva, bucurie si o stare generala de bine.

Poze din cadrul Atelierului puteti vedea in galeria foto dedicata.


Responses

  1. Cami, felicitari! Tie si fetelor care au creat atelierul. M-am simtit extraordinar! Fructele, limonada, atmosfera, totul a fost pregatit cum nu se poate mai bine. Inca o data felicitari si la mai multe!

    • ..eh..intotdeauna se poate mai bine, dar pt prima editie a fost minunat. Grupul a avut o dinamica ce a sfidat caldura🙂

  2. A fost o placere sa fiu acolo cu voi si chiar daca afara a fost cald, ne-am racorit cu limonada si bunatate de fructe🙂
    Am uitat ce satios, nu doar sanatos, e un mic-dejun de fructe :D… si abia astept sa raspandim vestea prin tara!

    de fruit-carving ce sa mai zic !… acolo s-a vazut cine sunt adevaratii artisti😛 tre sa iti trimit pozele😀

  3. […] mai amintiti Atelierul de Sculptura in Fructe (iulie2010)? Atunci am invatat ca exista 2 metode de decorare a fructelor (si mai multe […]


Lasă un răspuns

Categorii

