Postat de: Camelia | 20/07/2010

FructMania @Ladybird

Luni dimineata am fost invitata (impreuna cu Ama) la gradinita Ladybird unde am facut freshuri de fructe si arici fructati cu 24 de copii.

M-am topit toata de dragul copiiilor si am ramas impresionata de cat de bine crescuti si respectuosi au fost copilasii. M-am bucurat cand am vazut ca prichindeii au indragit fructele si sucul proaspat stors..si..ca sa-i citez : „mmm..este delicios..mai doresc un pahar, daca se poate🙂 ” .  Ne-au cantat in engleza (si franceza)..au dansat..au chiţăit si …au mancat toate fructele :)) – cand a venit momentul „artistic” de facut arici din fructe….am auzit guritze zicand..”pai noi nu mai avem struguri..i-am mancat” :)) Invitatul special al diminetii a fost un pepene galben la care i-am facut o palarie de soare..si pe care copiii l-au botezat „Mutulica Pepenica”

Fructolitul cu copiii a fost o experienta vesela, haioasa..din care ei au invatat ca fructele sunt sanatoase si delicioase, iar eu am invatat ca: nu se dau cadou fluierite la copii,pt ca vor fluiera toti odata cat pot de tare (cred ca au trezit tot cartierul) :)) .

Urmatorul eveniment cu fructe si copii il vom face in urmatoarele 3 saptamani (urmeaza sa stabilim data exacta), in gradina Hotelului Ana (Cal.Girocului 100, Timisoara)

Alaturi de noi a fost echipa utilecopii.ro


______________

[Nota Bene pt event’urieri*: cu ocazia fructolitului la gradinita mi-am amintit de o lectie importanta si de mult invatata: ideea oraganizatorului despre eveniment trebuie transmisa clar beneficiarului a.i. sa coincida cu asteptarile pe care acesta si le creaza! Acest eveniment organizat la gradi a venit ca solicitare spontana in urma Atelierului Fructmania din 17iulie. Am spus „DA” iar in 3 zile s-a si intamplat. „Fisura” in comunicarea dintre noi (eu si Ama) si gradi a aparut in momentul in care nu am avut o discutie preliminara referitor la evenimentul cu copii (configurarea acestuia), astfel incat cei de la gradi si-au creat asteptarile unui eveniment identic celui din 17iul: smoothies si sculpturi in fructe; cu punct central sculpturi (profesionale).

Datorita faptului ca publicul tinta era diferit, in mintea mea (si a Amei) reconfigurarea si adaptarea evenimentului pt copii de 3-4 ani s-a intamplat astfel: sculpturile din cutit trebuie inlocuite cu ansamblari din fruct+scobitori (pt a evita accidente), smoothies’urile trebuie inlocuite cu freshuri (ca sa evitam dureri de burtica), iar punctul central il punem pe consumul de  fructe si pe cat sunt ele de sanatoase si delicioase.

Va puteti da seama usor ca, desi copiii s-au distrat, Atelierul nu a intampinat asteptarile adultilor, generand unele suparari ce puteau fi usor evitate daca am fi comunicat eficient si complet. Imi asum partea de vina pentru comunicarea avuta si iau aminte! (luati si voi din experienta mea!)]

[*event’urieri = pers. care organizeaza evenimente]


Lasă un răspuns

Categorii

