Postat de: Camelia | 24/07/2010

Mărturii pt botez (tema: pui de om)

Saptamana aceasta a fost pentru mine, una plina de inspiratie si creativitate. M-am intalnit cu Ramona (prietena mea cu deco evenimente) si din una’n’alta ne-am trezit intr-un magazin de decoratiuni in care am stat vreo 2 ore lipite de rafturi intregi cu hartie de toate felurile, pene, flori uscate, magneti, buburuze si alte minuni. Mi-am cumparat o gramada de chiţibele cu care ma „joc” de 2 zile🙂 …si imi place tot mai tare (dau dependenta!).

In joaca asta creativa de care va spuneam ca „sufar”, mi-am imaginat cum as decora botezul primului meu copil🙂 si iata ce a iesit:

Am plecat de la ideea de „pui de om” si „camin” iar in jurul ei am configurat povestea decorului:

marturii in forma de cuib cu 3 oua (bomboane) . Marturiile sunt si pe post de card nominal pt locul ocupat la masa de catre invitati.  Cuibul l-am facut de mana dintr-un material ce seamana cu canepa, am pus cateva floricele naturale uscate, o hartie pt nume (..ma bate gandul sa o scot la imprimanta, scrisul meu nu e foarte artistic) si 3 bomboane haioase & delicioase de marimea unui ou de porumbel (sunt glazurate, au ciocolata si o aluna – 25Lei/kg)

piesa centrala a mesei (urmeaza poze) va fi un ghiveci cu o crenguta ce continua ideea de cuib/pui.  La acest tip de decor nu imi doresc alte flori sau ornamente pe masa.

cutia de dar (in acest moment am mai multe idei…vedem in urmatoarele zile care din ele se concretizeaza)

Revin (zilele astea) cu aranjamentul final – poveste si poze.

______________________

Cost (cuib + 3 oua + hartie nume): aprox 4lei/buc


Responses

  1. Frumos, frumos. Cel putin, executia.


Lasă un răspuns

Categorii

