Postat de: Camelia | 15/10/2010

Degustari de vin

Daca in articolul de ieri va invitam la vin fiert, azi doresc sa va invit la o degustare de vin.

De-a lungul timpului am organizat evenimente tematice, in care vinul era punctul central. Ambianta placuta, muzica in surdina si un manunchi de gusturi si arome ce pur si simplu te vrajesc.

Este o experienta ce trebuie traita cu toate simturile, trup si suflet, ratiune si simtire… Vinul e poveste…e cultura… e stiinta si pasiune.

Imi amintesc prima degustare de vin la care am participat: nu a fost doar un alt eveniment. Atunci, vinul mi s-a dezvaluit ca pesonalitate –  cu mofturi, capricii, iubiri, pasiuni, trairi in culori…si nuante.

Tot atunci l-am cunoscut si pe Florin IonescuCramele Oprisor, iar intalnirea a fost inceputul unei prietenii bune si al unei colaborari fructuoase. Este o enciclopedie cand vine vorba despre vin, cafea, ceai si gastronomie! Pune pasiune in povestea lui..si te surprinzi de’odata cum timpul trece nesimtit.

Va recomand o intalnire tematica cu el!

E-mail: florin.ionescu @crama-oprisor.ro


Lasă un răspuns

Categorii

