Postat de: Camelia | 08/03/2011

Recomandare firma: Live Audio

 

In 14Februarie 2011, in cadrul evenimentului Degustare de Prajituri Marocane, am colaborat pentru prima data cu LiveAudio – in ceea ce priveste sonorizarea locatiei (Swiss House Lounge Timisoara).

Ma bucur enorm ca am gasit in ei un partener serios, cu standard de calitate si profesionalism!

 

 

 

 

Recomand LiveAudio cu toata increderea pentru ca:

  • au raspuns prompt la solicitare si au inteles imediat nevoia mea
  • au fost punctuali, au ajuns la ora stabilita (este foarte important acest lucru, deoarece in logistica unui eveniment, un element depinde de altul)
  • au lucrat ingrijit si eficient (subliniez acest aspect, deoarece am avut experiente in care cei cu sonorizarea s-au rasfirat peste tot cu cabluri, hartii si alte cele, lasand in urma mult prea multa dezordine. ) Mi-a placut faptul ca s-au descurcat singuri – nu a trebuit sa stau langa ei (ex. ca sa gaseasca priza! nu radeti…. ca e real ce va spun)
  • aparatura lor este foarte ingrijita si curata. In opinia mea, este important ca la un eveniment, pana si aparatura de sonorizare (boxe, cabluri, etc.) sa fie curata si nu prafuita sau cu pamant de la alte evenimente outdoor..
  • sonorizarea salii a fost facuta uniform:  nu a fost cazul nefericit in care invitatul care sta langa boxa sa surzeasca de urechi, iar cel de la masa mai indepartata sa nu auda muzica
  • nu am avut parte de microfonie sau „fluieraturi”
  • personalul tehnic cu mult bun simt – nici nu l-am simtit in cadrul evenimentului, dar a fost intotdeauna pe faza – conform desfasuratorului de eveniment.
  • au configurat un play list muzical, conform tematicii solicitate – acest lucru mi-a demonstrat ca ei „simt” clientul,  il inteleg, iar acest lucru este foarte important pentru a crea atmosfera potrivita.
  • au fost receptivi si deschisi la prelungirea programului de dans si nu au facut caz – mutre – taraboi pe tema asta.

In urma acestei experinte de lucru cu LiveAudio, pot spune ca au aparatura performanta, o atitudine pozitiva si deschisa si un stil de lucru profesionist! Imi place si voi continua sa lucrez cu ei.

Ii puteti solicita pentru conferine, simpozioane, targuri, concerte, evenimente (corporate/private), masurari acustice computerizate etc. si ii gasiti aici:

Website: www.liveaudio.ro

E-mail: contact@liveaudio.ro

Tel: (004) 0722 87 67 87


Responses

  1. Si mie mi-au placut foarte mult. Recomand cu incredere! Toate sculele sunt profesionale si impecabile. Sergiu a fost suficient de amabil sa imi arate cum functioneaza „jucariile”. Am fost foarte impresionat. Au un arsenal de boxe care se pot lega intr-un array si mai multe dispozitive (mixere, amplificatoare) analogice care la orice ora vor intrece tehnologiile digitale.


Lasă un răspuns

Categorii

